Trygge forældre = Trygge børn

I Øster Snede Børnehus har vi en forældrementor-ordning, som du har mulighed for at gøre brug af i perioden inden, under og efter dit barns start i Børnehuset.
Forældrementorerne er forældre, der kender godt til Børnehusets rytme og traditioner.

Du er velkommen til at henvende dig til din forældrementor med både store og små spørgsmål, der kan opstå, når du og dit barn skal starte på det nye kapitel, i barnets liv som barn i Øster Snede Børnehus. Vi vil gerne give Jer så tryg en begyndelse som muligt.

Du kan benytte dig af denne mulighed ved at skrive eller ringe til din forældrementor, og sammen kan I finde et godt tidspunkt for Jeres snak. Enten over telefon eller fysisk i Børnehuset. Vi håber, at denne håndsrækning kan give Jer de bedste betingelser for en god og tryg start. Forældrementorens navn, mobilnummer og e-mail vil blive udleveret af primærpædagogen ved Jeres velkomstbesøg i Børnehuset.